Peki, ya geleceğin üstüne bir çizik atsam?

Bana bir şeyler karala dedi. Peki, ya geleceğinin üstüne bir çizik atsam?



Biz insanlar cesaret ve hazır olma konusunda büyük bir yanlışa sahibiz. Cesaret gerçekten gaza gelmekten farklı bir tanım mı yahut kendimizi bir işe hazır hissetmekle mi alakalı? Önce bu konuyu içimden güzelce bir geçirdim ve hiçbir şeyin oluru olmadığına karar verdim tabi bu şahsım adına! Sizin cesaretinizden ben emin olamam kendimden emin olabildiğim kadar... karalama tekniği ile sanat dünyasında güzel bir iş çıkartmamız mümkünken,bu deyimi hayatımızda ki kararlara uygulama konusunda ne derece korkusuz insanlarız? Gerçekten o kadar cesarete sahip miyiz? Gözümüz bir o kadar deli mi? Eminim ki, siz o kadar gözü kara insanlarsınız! Bense; tedbirli,oldukça yavaş, sağlam adımlarla ilerlemeye çalışan bir insanım. Düşünsem gerçekten sabırla hissederek tüm benliğim ile derin bir nefes alarak! Yok hayır hala derin bir korku benliğimi kapsar, nefes alamam. Bir çizik atıp geçip gitme konusunda o kadar korkusuzluğa sahip değilim. Ne çelişkiye sahibim ... ardımda bırakıp gittiğim yada dönmek istemediğim konularda kararlı, üstünü çizip geçmek istediğim şeyler konusunda tedbiri elden bırakmayan canım kadın. Öncelikle,buraya kadar cesaretini sorgulayan her bireye teşekkür ederim. Tabi ki ben bunu yapacak cesarete sahibim demeden önce benim gibi bir dürüst olmaya çalışın... en azından benliğinize. O zaman göreceksiniz büyük lokma yiyip büyük söz konuşmanın yemediğini... argo değil, estağfirullah. Gerçekten gerçek. Durup bir saniye kendinize dürüst olma sabrını göstermek ne sabırlı iştir.Bunu başarıp kendinde eksik bulanların tertemiz egosuz beyinleri tam sevilmelik! Kendimi de tam bu sebeple severim. Var olanın üstünde durun olmayanın değil.  



https://steemit.com/@yevuiswriting

account is mine I cross-post here and there. 




Yorumlar

Popüler Yayınlar